TOP 10 NAJLEPSZE GANGSTERSKIE FILMY ŚWIATA wg Kinomaniaka
Oglądalność, zainteresowanie: 26960, czas trwania 20m 40s, ocena 1142, reakcje 284. Najlepsze... Najwybitniejsze... Najgłośniejsze... filmy gangsterskie... PROGRAM FILMOWY KINOMANIAK KINOWE NOWOŚCI artur kinomaniak pietras ogląda 7 filmów tygodniowo i mówi na co warto wybrać się do kina a na co absolutnie nie :) i ... Komentarze:
- Poprawny tytuł tego materiału to Top 10 filmów z udziałem Ala Pacino i Roberta De Niro + coś więcej. - Blue story polecam, ale tylko z napisami, z lektorem nie da się oglądać - ARTUR ! ARTUR !! ARTUR !!! MURWA KAĆ !!! JAK MOŻNA POMINĄĆ FILMY TAKIE JAK DONNIE BRASCO ?!? CZY WRÓG PUBLICZNY NUMER 1 / MESRINE ?!? OBA TE TYTUŁY SĄ TAK GANGSTERSKIE W WHO-J ! TO TAK JAK BY ZROBIĆ TOP 10 O MELODRAMATACH I POMINĄĆ TITANIC ! - Nie oceniam Twojego gustu i nie wiem czy jest dobry,ale jednego jestem pewien, pokrywa się z moim w 100% - PRO8l3M- HEAT Artur posłuchaj pozdrawiam - Mnie brakuje w tym zestawieniu Last Man Standing Ostatni sprawiedliwy Może nie jest błyskotliwy ale ma klimat - Jesteś ikoną recenzji pamiętam jak dawno temu w czwórce nie mogłem się doczekać twojej osoby - Gorączka to chyba najlepsza scena napadu na bank w historii kina, swoją drogą zabrakło mi legendarnych już obrazów Grand Theft Auto z moim skromnym udziałem w roli głównej - "Wściekłe" i "Chłopcy" to moje 2 z top 3 w ogóle, więc chyba lubię gangsterskie kino ;)
Świetne zestawienie Panie Kinomaniaku kochany ;) - of course - Kocham filmy "Kasyno" i "Człowiek z blizną".Mogę oglądać w nieskończoność. - Czekam na gangsterskie filmy z reszty świata. Mam pewne podejrzenia, co może się pojawić, ale się wstrzymam z typami. - Panie Arturze czy do tego "TOP 10" długo się Pan zastanawiał nad filmem "Irlandczyk"? czy nie brał Pan go pod uwagę? - Kurcze brakuje mi Ronina - Al Pacino rulez - Tak na poważnie, to gdzie Bolek i Lolek na Dzikim Zachodzie??? A mniej poważnie, to siedem pozycji mam w swojej ulubionej kolekcji i wracam czasem z nutką nostalgii. - więcej reklam sie nie dao ? - trylogia Pusher od Refna. - cała lista do "odświeżenia"na nowo czas wrócić do Chłopaków z ferajny i Człowieka z Blizną...po kilku latach te same filmy już inaczej sie ogląda,ale i tak nie ma nudy ...pozdrawiam :)) - Heat daję osobiście 10/10. Film kompletny.