TOP 10 NAJLEPSZE FILMY WOJENNE wg Kinomaniaka
Oglądalność, zainteresowanie: 361476, czas trwania 10m 51s, ocena 2223, reakcje 561. TOP10 Najwybitniejsze filmy wojenne w historii kina wg. Kinomaniaka PROGRAM FILMOWY KINOMANIAK KINOWE NOWOŚCI artur kinomaniak pietras ogląda 7 filmów tygodniowo i mówi na co warto wybrać się do kina a na co absolutnie nie :) i "sły ... Komentarze:
- Zobaczcie już TOP 10 za rok 2017!!!!!! https://youtu.be/cs5onKaXBIw - Wyzwolenie jest lepsze od większości wymienionych tutaj. Dlaczego więc nie ma na liście? Amerykańskie czcicie Rosyjskiego nie znacie. - jak dla mnie z klasyki brakuje "los człowieka" radziecka produkcja z 1953. jest jeszcze całkiem sporo produkcji jugosłowiańskiej, ale to już można byłoby stowrzyć odrębną kategorie TOP dla filmów socjalistycznych - A gdzie sa bekarty wojny - "Idź i patrz" u mnie na miejsce pierwsze. Dorzuciłbym oczywiście "Stalingrad" i mniej znany rosyjski film "Wniebowstąpienie". - Dobry jest serial Kompania Braci,Przełęcz ocalonych,Szeregowiec Rayan ,Pluton, Helikopter w ogniu .z Resztą każdy film akcji ma coś co się w nim podoba.👍 - Według mnie jeszcze Miasto 44 - Pluton moim zdaniem powinien być w pierwszej trójce - Dziękuję Panu za film Idź i Patrz to trudny fim ale jak dla mnie potrzebny - 1. Czas Apokalipsy
2. Imperium Słońca - Zacna lista, w zasadzie z 9 na 10 tytułami w pełni zgoda, może niekoniecznie w tej kolejności, ale zgoda. Zamieniłbym jedynie Szeregowca Ryana na Helikopter w Ogniu. - Gdzie lone survivor gdzie american sniper?? - kiedyś oglądałem film w latach 85-89 ? taki film manewry armi usa jak się teleportuja w czasy samurajów może ktos pamienta tytuł ? - Ja bym tutaj wcisnął jeszcze Helikopter w ogniu i 9 Kompania - Spoko, ale brakuje mi kilku słów do każdego filmu, bo jak ktoś nie wie co obejrzeć, to nic mu nie pomoże zestawienie dziesięciu filmów. Ale fajne video - Stalingrad , Okręt i 9 Rota - Super Fajne Filmy Wojenne - 00000 nic wiecej sterydow - A jak rozpętałem 2 wojnę światową? Film taki komediowo podchodzący do wojny aczkolwiek bardzo dobrze zrealizowany i ciekawy. - Moja topka filmów wojennych:
1. Szeregowiec ryan z 1998
2. Cienka czerwona linia z 1998
3. Dunkierka z 2017
4. Patriota z 2000 r (To też i film historyczny ale i wojenny)
5. Helikopter w ogniu z 2001 , Full metal jacket z 1987
6. Snajper z 2014 , 2015 w polsce
7. Good morning Vietnam z 1987
8. Wzgórze rozdartych serc z 1986
9. Pearl harbor z 2001
10. Dywizjon 303 z 2018 polski